Priehradové stožiare pre vedenie vysokého napätia
Pozrite si naše realizácie v oblasti výroby stožiarov a rozvodní elektrickej energie, výroby zvodidiel a oceľových konštrukcií.
Stožiare s napätím 380/400 kV tvoria hlavné tepny elektrickej energie. V krajine ich je menej, sú veľké a ťažké. Každoročne realizujeme niekoľko veľkých zákaziek, napr. v roce 2013 sme vyrobili a dodali stožiare pre 2x400 kV vedenie medzi križovatkou vedení V409 a V071/072 a ES Voľa. Zákazku tvorilo 83 stožiarov, ktoré vážily 2 180 ton.
Stožiare 110/220 kV tvoria vedenie, ktoré sa dá prirovnať k žilám a vlásočniciam. V krajine ich je viac a sú menšie. Ako jednu z mnohých zákaziek v roku 2014 sme vyrobili a dodali stožiare pre 2x110 kV vedenie Michalovce - Sobrance. Počet dodaných stožiarov bol 89 a vážili celých 441 ton.
Anténne stožiare dodávame do mnohých krajín Európy. Na fotografii je stožiar vo francúzskom Limoges, vysoký 226 m. Ďalšie naše anténne stožiare stoja napr. v egyptskom Mokattamu (výška 150 m), v írskom Mullaghanishi (výška 220m) a na mnohých ďalších miestach.
Pre nórsku rozvodňu Hofstad sme v roku 2017 dodali rúrové portály 420 kV a 132 kV a rúrové podpery v celkovom objeme 223 ton.
V rokoch 2012 až 2014 sme vyrobili a dodali oceľové konštrukcie pre sprievodné rozvodne 420 / 132kV prenosovej linky Orskog - Fardal v celkovom objeme 1271 ton.
Už viac ako 12 rokov vyrábame oceľové konštrukcie rozvodní do krajín všetkých kontinentov sveta. Destinácie ako Kanada, USA, Brazília, Južná Afrika, Mongolsko, Čína, India, Austrália a iné – tam všade nájdete naše výrobky.
Do arktických oblastí južného pólu, na Špicbergy, do severských oblastí Kanady vyrábame rôzne oceľové konštrukcie plošín pre radarové systémy. Dodávky do oblastí za polárnym kruhom vyžadujú špeciálne požiadavky na materiál a proces výroby, ktoré dokážeme v plnej miere splniť.
V rokoch 2017 – 2019 sme pre tri úseky diaľnice D1 dodali cestné zvodidlové systémy v celkovej dĺžke 40 km a mostné zvodidlové systémy v celkovej dĺžke 54 km.
V rokoch 2007-2009 sme dodali zvodidlá pre 10 úsekov vtedy novo budovanej diaľnice D1. Jeden z nich bol aj šestnásťkilometrový úsek diaľnice Važec – Mengusovce. Pozrite si, aké záchytné bezpečnostné systémy sme tam inštalovali.
V roku 2009 sme pre novo vybudovanú diaľnicu D1 v úseku Jabloňov - Studenec dodali bezpečnostné zvodidlá Kremsbarier 1. Celkom sa jednalo o 17km zvodidiel.
V roku 2015 sme realizovali projekt zvýšenia bezpečnosti dopravy na rýchlostnej ceste R1 v úseku z Trnavy do Nitry. Namontovali sme tu celkom 120 km zvodidiel Kremsbarier 2.